donderdag 9 februari 2012

Ons sprookjesbos

In groep maakten de kinderen een heel mooi sprookjesbos!

       Ze schreven elk ook een eigen sprookje. Eén zinnetje uit elk sprookje kunnen jullie lezen. Tijdens deze schrijfles was Margaux ziek.

           De heks gaf aan de prinses een toverdrank, de prinses vond eindelijk een prins. Yanah

Maar op een dag kwam de gemene tovenaar ‘Igor’, hij betoverde iedereen en maakte van alles een puinhoop.  Morgane

Hij hoorde mijn gezang, we vonden elkaar en we leefden nog lang en gelukkig. Yoni

Er was eens een klein meisje. Ze wilde naar haar vriendin gaan spelen.  Yiv’v’e

Ik zou hem zelf willen vangen en ik zou de lichtgroene eerst willen.  Ole

De knappe ridder vocht tegen de draak, de draak was verloren.  Kasper

Als mijn leven een sprookje was, dan zou ik Joshy zijn die vliegt. Guillian

Op een dag ging de prinses naar een kasteel van een prins. De prins zei : Ik ben een tovenaar.   Kato

Maar het meisje was niet bang en sloeg met een stok op de kop van de wolf, de wolf was zijn geheugen kwijt en was aardig. Aurélie

Hij wou een Jimleader uitdagen en hij daagde hem uit voor een pokémon – gevecht en hij won.  Xian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten